1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19

Niezapomniany spacer w Warszawie

Łukasz Ciesielski włącz .

W dniu 19 kwietnia 2018 wybraliśmy się na wycieczkę do Warszawy. Przy pięknej, słonecznej pogodzie udało nam się zwiedzić najbardziej popularne miejsca. Wraz z panem Adamem – naszym przewodnikiem rozpoczęliśmy od Pałacu Kultury i Nauki. Wjechaliśmy na taras widokowy mieszczący się na 30 piętrze. Faktycznie widok niesamowity, panorama miasta niezwykła. Wszystko takie odległe, ale i jednocześnie na wyciagnięcie ręki. Wieżowce, drapacze chmur, kościoły, katedry, zielone pola łąki itp. , małe tramwaje, auta sprawiały wrażenie mikro elementów, które po połączeniu dają jedną całość. Warszawa to tętniące energią i ruchem miasto. Każdy kto wjeżdża do miasta widzi jego ekspresyjność i intensywność życia jakie prowadzą jego mieszkańcy. Jadąc do kolejnego punktu naszej wyprawy mogliśmy podziwiać monumentalne obiekty i także te, które są ważne ze względu na walory historyczne i estetyczne. Warszawa to wiele dzielnic, każda ma swój urok. My udaliśmy się na Plac Zamkowy, a tam podążając za przewodnikiem zobaczyliśmy m.in. Kolumnę Zygmunta – najstarszy pomnik w mieście, została pobudowana z inicjatywy króla Władysława IV Wazy. Widok Zamku Królewskiego jest także wspaniały. Jest na liście UNESCO. Mogliśmy także podziewać piękno starych kościołów i np. Katedry Jana Chrzciciela. Oczywiście na rynku Starego Miasta znajduje się najważniejszy symbol – punkt Warszawy – syrenka. Dookoła, z każdej strony są urokliwe uliczki, kamieniczki, kolory dominują i to sprawia, że Warszawa przyciąga. Warszawa to także miejsca, które przypominają o walkach powstańczych i tak np. Pomnik Małego Powstańca, upamiętnia walkę o Warszawę, w której brały udział małe dzieci. Stąd jest także Barkakan, który służył od obrony. Jego ślad to znak walki o niepodległość.  Warszawa to piękne, bogate  miasto. Wiele przeszło, jak i pozostała część Polski, ale za to teraz jest jednym z piękniejszych i  najbardziej rozwijających się miast europejskich. Podróżując po Warszawie, po smacznym obiedzie udaliśmy się na kolejny etap naszej wyprawy: Teatr Buffo. Każdy o nim słyszał. Być w Warszawie i nie zobaczyć musicalu w Buffo jest niemożliwe. Metro w Buffo to fascynująca i pełna energii, dynamiki i radości opowieść. Na scenie gra kolorów, świateł i prawdziwe talenty. Znani aktorzy, ich przejmujące głosy i taniec sprawiły ogromne wrażenie.  Po tak artystycznej uczcie wróciliśmy do domu. Wyjazd do Warszawy  był świetną okazją, aby odpocząć, zdobyć nowe wiadomości i móc skorzystać z tak pięknej i unikalnej formy rozrywki jaką jest teatr. „Piękne chwi­le, zbyt szyb­ko mi­jają, trwają ty­le na ile im poz­wa­lamy i póki pamiętamy. Wspom­nienia tak długo żyją póki je w ser­cu mamy”. Te piękne chwile spędzone podczas wyjazdu do Warszawy zostaną w naszej pamięci.