1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19

Wycieczka do Wrocławia 21.06.2017r.

Łukasz Ciesielski włącz .

Żeby poczuć smak lata trzeba się ruszyć w podróż np. tak jak my 21 czerwca br. wybraliśmy się do Wrocławia. Miasto jest piękne. Oczarowało nas od razu. Jest urocze, monumentalne i zadziwiające. Rozpoczęliśmy zwiedzanie od afrykarium. Tam podziwialiśmy różne okazy roślinności oraz zwierząt. Niesamowita przyroda oraz pogoda, którą mieliśmy wymarzoną na taki wyjazd dodały uroku całej wyprawie. Z radością i energią ruszyliśmy poznawać Wrocławskie afrykarium. Do afrykarium we Wrocławiu są zawsze tłumy, my jednak mieliśmy szczęście i bez długiego oczekiwania otrzymaliśmy bilety. Tam wraz z naszym przewodnikiem panem Michałem podróżowaliśmy po ogrodzie zoologicznym. Pan Michał w ciekawy sposób opowiedział nam liczne ciekawostki. W Afrykarium jest także oceanarium. Warto dodać, że jest największe w Europie. Świadomość, że zwiedzamy taki obiekt napawała nas wielka satysfakcją. Do atrakcji, które można tam zobaczyć, warto wymienić chociażby hipopotamy, ryby słodkowodne czy np. pingwiny. W trakcie naszej podróży po ogrodzie zoologicznym nabraliśmy sił podczas smacznego obiadu. Następnie zobaczyliśmy pozostałych mieszkańców zoo. Kolejnym punktem naszej wycieczki była fontanna Multimedialna. Jest niesamowita. Przedstawiony program muzyczny jest przepiękny. Do tego dodajmy tryskająca wodę w różnorakiej formie np. gejzerów. Woda osiąga wysokość około 40 metrów. Całość tworzy wspaniały ekran wodny.  Po takiej uczcie artystycznej przeszliśmy dalej do Panoramy Racławickiej. To muzeum sztuki we Wrocławiu, które przedstawia bitwę pod Racławicami. Pomocny był lektor, który wprowadził nas w tamte lata i dzięki temu mogliśmy lepiej poznać te kartę historii. Po tak licznych atrakcjach wróciliśmy do domu.

Wycieczka do Wrocławia była niepowtarzalna. Wiele nas zachwyciło i będziemy mieli co wspominać.